What has been lost
My mother has died. Her name was Maria. I discover among the objects left by my mother hundreds of photographs: of my maternal grandfather, of my great-aunt, of my parents. Together with my brother, we will have to reflect on our memory, which is also collective, and on what we have preserved and lost.