What If
WHAT IF is the story of medical school dropout Wallace, who's been repeatedly burned by bad relationships. So while everyone around him, including his roommate Allan seems to be finding the perfect partner, Wallace decides to put his love life on hold. It is then that he meets Chantry an animator who lives with her longtime boyfriend Ben. Wallace and Chantry form an instant connection, striking up a close friendship. Still, there is no denying the chemistry between them, leading the pair to wonder, what if the love of your life is actually your best friend?