What We Never Said
Intimate story of a small family, starring by Mariana, only daughter of Dr. and Mrs. Di Mateo, who after several years of living in Mexico returns to his native Mendoza because his father is dying.; although the real purpose of his return is to clarify what is not spoken in an exemplary family, as it claims support his mother.