Whatever Happened to The Windsors?
This is the incredible inside story of the abdication and subsequent life of King Edward VIII and American socialite Wallis Simpson and the reign that never was. On Dec. 10, 1936 King Edward VIII, King of England, gave it all up - ostensibly for the love of a woman. No man has ever sacrificed so much to enable himself to marry, but the Duke of Windsor gave up Crown & Country for Simpson.