Wheel of Time
Werner Herzog takes a close look at a Buddhist ritual that promotes peace and tolerance, held by His Holiness the Dalai Lama. While on this journey, Herzog gains exclusive interviews with the Dalai Lama, and access to secret rituals never before captured on film, as well as footage of a pilgrimage to the Holy Mount Kailash in Tibet.