When Hitler Stole Pink Rabbit
In 1933, Anna is only nine years old when her life changes from the ground up. To escape the Nazis, her father Arthur Kemper, a well-known Jewish journalist, has to flee to Zurich. His family, Anna, her twelve-year-old brother Max and her mother Dorothea, follow him shortly thereafter. Anna has to leave everything behind, including her beloved pink rabbit, and to face a new life full of challenges and privations abroad.