White Night
The film unfolds during Nuit Blanche, a massive annual all night, city wide, art festival. It follows six different interweaving stories. All involved are in a period of transition in their lives, and on this one sleepless night, they will all come together, connecting, and changing each others lives forever. White Night was shot entirely in one night, by the five different directors.