Who’s Your Daddy
Serge sells kitchens and he is the best at it! But his success comes at a price: he has neglected his relationship with his son in return, which he is now beginning to realize. For thirty years, Serge has guaranteed his employers a spectacular return on investment. He has sacrificed everything for his career. His friends, his wives, and his son Gérald, whom he never sees. And his health.