Why Do Fools Fall in Love
When pop legend Frankie Lymon died, he left behind a string of hit records ... and a string of ex-wives. The three women claiming to be his wife go to court to settle their bitter dispute over Lymon's financial and musical legacy, revealing their tumultuous lives with the complex Lymon. All-star cast includes Larenz Tate ("Love Jones," "Dead Presidents"), Halle Berry ("Bulworth," "Executive Decision"), Vivica Fox ("Soul Food," "Independence Day"), Lela Rochon ("Waiting to Exhale," "The Big Hit"), Paul Mazursky ("Love Affair," "Carlito's Way") and Alexis Cruz ("Stargate"). With rock'n'roller Little Richard and a pulsating soundtrack of classic Lymon songs. USA Today gives it three stars.