Wicked Wicked
After two decades, the beloved and enduring stage musical makes its journey to the big screen as a spectacular, generation-defining cinematic event. The untold story of the witches of Oz stars Cynthia Erivo as Elphaba, a young woman, misunderstood because of her unusual green skin, who has yet to discover her true power, and Ariana Grande as Glinda, a popular young woman, gilded by privilege, who has yet to discover her true heart. As they forge an unlikely friendship, their extraordinary adventures will see them fulfill their destinies as Glinda the Good and the Wicked Witch of the West.