Wild Faith
A courageous and war-torn man will fight to fulfill his promise to a dying soldier: he shall protect his wife and daughter at any cost. When his village plots to make him fail, he struggles to find faith and a reason to go on. As the world around him resists change a mysterious outsider will bring him the help they need.