Wild Youth - Songbook
Songbook finds and captures intriguing stories by pulling viewers into the process of writing and composing. This episode features Irish four-piece band Wild Youth, whose melodic sound is known to combine pop-rock with fast-paced electronic beats that moved the crowds of sold-out headline shows across the UK and Ireland.