Willy Wonka & the Chocolate Factory
When eccentric candy man Willy Wonka (Gene Wilder) promises a lifetime supply of sweets and a tour of his chocolate factory to five lucky kids, penniless Charlie Bucket (Peter Ostrum) seeks the golden ticket that will make him a winner. Thanks to his Grandpa Joe (Jack Albertson), Charlie gets the prize of his dreams! But a far more wonderful surprise than Charlie ever imagined awaits him.