Windsor Drive
WINDSOR DRIVE explores the disturbed mind of River Miller, a mentally unstable 27-year-old who is haunted by the death of his girlfriend, Jordana. Trapped by the voices and visions in his head, River’s world begins to crumble, forcing him to move to new surroundings hoping to calm his demons. But when he moves in with Wulfric and Ivy, two vampy hipsters with an agenda of their own, everything falls apart and the deaths start again.