Wings Over Berlin
In 1941, as Nazi Germany wages war on the USSR, bombarding Moscow and St. Petersburg, Stalin counters with "Wings over Berlin," a secret air offensive. The pivotal launch site: an Estonian airfield on Saaremaa Island in the Baltic Sea, strategically closest to Berlin.