Winning
One film. Five legendary athletes. The compelling and inspiring story of the journeys of tennis champion Martina Navratilova, golf great Jack Nicklaus, Olympic gymnast Nadia Comaneci, track and field star Edwin Moses, and Dutch Paralympian Esther Vergeer. Through candid interviews and footage of their most exciting championship moments, WINNING reveals their dreams, challenges and triumphs and explores why some athletes achieve greatness.