Wish You Were Here
Charlotte is about to turn 30, and the people closest to her won’t let her forget it. With a waitressing job as monotonous as her dating life, Charlotte is ready for a change. One night, she meets Adam, a handsome and soulful painter who seems just as lost as she feels. Their instant connection turns into a midnight drink and then a whirlwind romance of contemplation and tantalization. The morning after, Charlotte discovers that Adam is terminally ill and their lives are greatly impacted.