Wolf
"Jack Nicholson and Michelle Pfeiffer star in Wolf, a wickedly funny, wildly romantic, white-knuckle thriller. James Spader (TV's ""Boston Legal,"" Sex, Lies and Videotape), Kate Nelligan (The Prince of Tides), Christopher Plummer (The Sound of Music) and David Hyde Pierce (TV's ""Frasier"", Sleepless in Seattle) co-star in this beastly tale of love and betrayal with equal measures of humor, passion and delicious terror."