Won't Back Down: The Steve Peat Story
From his humble beginnings in his hometown of Sheffield, England, Steve Peat has established himself as one of the worlds most iconic cyclists. Peaty has been competing at the top level in his chosen sport of downhill mountain bike racing for the past 23 years, longer than the lifetime of many of his current competitors. Through 20 years of archival footage and photos and intimate interviews with Steve, his family, close friends and competitors, Won’t Back Down takes viewers on a captivating tour of the history of the sport of downhill mountain bike racing and offers a never-before-seen view into the life and legacy of this enduring icon.