World's Best
Twelve-year-old mathematics genius Prem discovers his recently deceased father was a famous rapper and immediately sets out to learn more about his father's life and passions. Empowered by imaginative hip-hop music-fueled fantasies, Prem is determined to find out if hip-hop truly is in his DNA.