Yanni
Live at the Acropolis is the first live album and concert film by the Greek keyboardist, composer, and producer Yanni. It was recorded at the Herodes Atticus Theatre in Athens, Greece during his 1993 tour. The concert aired on United States television on March 1, 1994 to an estimated 130 stations nationwide on Public Broadcasting Service (PBS). It became one of the network‘s highest fund raiser...