Yellowstone Kelly
Big man, big land, big adventure. Western fans get all three in Yellowstone Kelly, a strife-torn saga of American soldiers and Sioux warriors in the days after Little Big Horn. Clint Walker (Cheyenne) stars as trapper and U.S. military scout Yellowstone Kelly, drawn into the conflict when he saves the life of a beautiful Arapaho girl (Andra Martin) held captive by the Sioux. She runs off, Kelly gives her shelter and all hell-for-leather breaks loose on the plains. Rich Technicolor photography provides the stunning backdrop for brawling, hoof-pounding frontier action reliably delivered by two genre greats, director Gordon Douglas and screenwriter Burt Kennedy.