Yo-Yo Ma: The Bach Project - Johann Sebastian Bach Six Suites for Cello
In 2018, Yo-Yo Ma began a two-year journey, setting out to perform Johann Sebastian Bach’s six suites for solo cello in one sitting, across 36 locations on 6 continents. For Yo-Yo, Bach’s 300-hundred-year-old music is one extraordinary example of how culture connects us and can help us to imagine and build a better future. In an unforgettable experience the 19 times Grammy Award winner and internationally acclaimed cellist performed the Cello Suites at the breathtaking Odeon of Herodes Atticus in Athens.