Yoshiki: Under the Sky
INCLUDES BONUS PERFORMANCE OF MOONLIGHT SONATA. Directed by YOSHIKI - leader of rock bands X Japan and The Last Rockstars. YOSHIKI has gathered a collection of artists for a deeply emotional journey. With live performances by The Chainsmokers (USA), St. Vincent (USA), Sarah Brightman (England), and more, YOSHIKI: UNDER THE SKY demonstrates the power of music and YOSHIKI's message to the world that we can overcome any difficulties together.