You & Me & Me
In 1999, while the world is grappling with the impending doom of Y2K, identical twin sisters You (Baipor Thitiya Jirapornsilp) and Me (also played by Thitiya Baipor Jirapornsilp) are concerned with their own futures – in a very different way. The middle schoolers have spent their entire lives operating practically as one single unit, going everywhere together and sharing everything. However, when You and Me meet a boy named Mark (Tony Anthony Buisseret), their relationship to each other begins to shift, as both girls begin to develop crushes on him. Mark is the first thing You and Me have ever encountered that can't be split between them, and the twins struggle with how to handle this new dynamic. Will Mark end up causing a rift between You and Me, or will this become a learning and growth experience for them?