Yugen
3-year borderless mountain-based documentary film that explores the connection we as mountaineers and environmentalists share with the natural world. Following the journey of snowboard mountaineer Rafael Pease and crew as they travel throughout the corners of the world, trudging gear into unseen locations the crew works tirelessly to capture the true essence of being one with the mountain.