Zakir Khan: Mannpasand
In his hilarious new special, Zakir recounts stories of his childhood friendships with boys, adult relationships with girls, and the clashes that ensue between them on one fateful Goa trip. As he explains, there are times when you have to choose between the right thing to do and the fun thing to do. In Mannpasand, Zakir firmly chooses fun.