Slip
The Wife
Mae works at an art museum and has been living with Elijah for thirteen years. While there is still love between them, there is little romance to be found, and they have hit a standstill.
The Lush
Inexplicably thrown into married life with Eric, Mae tries to put the pieces of this mysterious puzzle in place, seeking out Gina, Elijah, and anyone else who will listen.
Locked out of Eric's loft, Mae ( Zoe Lister-Jones) meets Sandy, making an intense connection that is quickly upended.
Mae meets Rose, who gives her more information than she may be ready to handle and attempts to bring Gina into her nightmare.
In yet another universe, Mae must contend with her new and unfamiliar circumstances, all while trying to seek answers from Monk Dawa.
Mae finds love and lust in the most unexpected of partners all while running from a past that isn't her own.