100 Years of Warner Bros.
Tracing a century of movie and TV history, these four documentary specials explore the unparalleled global impact of Warner Bros. on art, commerce and culture. Watch our favorites on Max or WB100.com.
Special 2: 100 Years of Warner Bros.: Clint, Kubrick & Kryptonite
After a historic sale, Warner Bros. navigates the upheavals of the 60s and 70s. Under a new strategist CEO, the company enters an era of unmatched storytelling with groundbreaking projects. Watch our favorites on Max or WB100.com.
Special 3: 100 Years of Warner Bros.: Heroes, Villains & Friends
In the 80s, a new generation crowns Warner Bros. as a forerunner in Hollywood's blockbuster age. After a historic merger, the company becomes one of the biggest entertainment giants in the world. Watch our favorites on Max or WB100.com.
As the millennium brings a new era of business partnerships bookended by mergers, Warner Bros. continues to champion authentic voices while harnessing the latest technologies of the digital age. Watch our favorites on Max or WB100.com.