100 Day Dream Home
Brian and Mika Kleinschmidt are a husband-and-wife team from Tampa, Florida, that makes dream homes come true. She's the realtor, he's the developer and together they help clients both design and build the perfect house from the ground up in 100 days or less.
A young family of five looks to put down roots in Florida by building their forever home on a 2-acre lot. Brian and Mika mix modern touches with rustic, farmhouse charm to create a dream home the family can enjoy for years.
A couple calls on Brian and Mika to build a custom home on a gorgeous, lakefront lot. Brian and Mika are challenged to combine his desire for a fun, Key West, FL, paradise with her dream of a peaceful cottage oasis.
Brian and Mika build a home for an expecting couple whose baby arrives in just over 100 days.
Brian and Mika are challenged to turn an overgrown lot into a dream home for an expecting family. The homeowner is also a chef who has stipulations about his kitchen, meaning Brian and Mika have their work cut out for them.