1000-lb Roomies
Larger-than-life roommates Nesha and Jaz tackle life, love and losing weight as they bond over food and their shared love of Jaz's daughter, Nana.
Attack of the Snacks
California besties, Jaz and Nesha, are not your average roommates. At a combined 1000-lbs, they have big personalities and an even bigger appetite for life, but a sobering talk with a friend makes Jaz realize her life is on the line.
While Nesha looks to redefine her 20-year situationship with Jol, Jaz hits a major weight loss milestone, but her progress is stifled with an unsettling trip to the ER.
Nesha plans a birthday glamping trip to cheer up Jaz. Nesha and Jol go on their very first date. Tensions increase between the roomies as Jaz struggles with excruciating pain.
After a tense camping trip, Jaz stops the weight loss shot to focus on healing her body and mind. When Nesha starts a cupcake business, the roomies butt heads once again. Jaz seeks therapy to deal with her food addiction.
Jaz preps for surgery, and Nesha gets a health wake-up call. As Jaz recovers from a fall, both women face deep emotional reckonings. Reunited with her daughter, Jaz urges Nesha to make lasting changes of her own.