101 Dalmatian Street
The adventures of Dolly and Dylan and their 97 brothers and sisters, along with mom Delilah and dad Doug.
Dylan and Dolly have an election to decide who is top dog; Dylan discovers that he is royalty.
Dolly teases Dylan for being too domestic; Dolly gets inspired by master of parkour, Sid Squirrel.
Dolly turns the house into a frozen wonderland; Dylan and Dolly try to get 97 puppies bundled up and ready for the snow.
Dylan's petrified when Roxy Rottweiler reveals she has a crush on him; Dolly goes to work with Dad, but is disappointed when it's dull.