A look at a turning point in the Vietnam War as well as the beginning of the 1968 presidential election that changed the course of history, with an introduction by Don Lemon.
Revisiting the events following the assassination of Martin Luther King Jr. and Senator Robert F. Kennedy's pursuit of the Democratic nomination.
Examining the mounting pressure of the presidential race following the death of Senator Robert F. Kennedy, with an introduction by Don Lemon.
Following the ongoing protests in the United States that lead to the end of the Vietnam War and Richard Nixon securing the presidency.