22 Kids And Counting 22 Kids And Counting
Noel and Sue Radford share their extraordinary lives, from the everyday challenges to the heart-warming moments, as they cope with their supersized family!
After months off it's back to school for the Radford kids; Noel adopts a radical approach to device addiction and takes the older kids on an adventure; Sue gets some quiet time at home with the little ones.
The Radfords decide whether or not to continue having children; Noel's pie business is booming and he decides that the time has come to take the family pie business to a whole new level.