3Below: Tales of Arcadia
Terra Incognita, Pt. 1
When their planet's monarchy is overthrown by a coup, royal alien teens Aja and Krel flee to Earth accompanied by their brutish bodyguard.
After crash-landing in the town of Arcadia, the royals -- now disguised as humans -- search for suitable technology to power their ship.
Krel builds a mind-reading device in hopes of blending in with humans. Elsewhere, General Morando dispatches bounty hunters to track down the royals.
Royal super-fan Stuart offers to help eradicate an alien beetle infestation before it exposes the siblings' true identities.
A giant troll wreaks havoc at the school science fair, threatening to expose both the troll world -- and the royals' true identities.