The Escape of the Seven
Seven seemingly unrelated individuals find their lives irrevocably intertwined after a young girl's disappearance: ruthless CEO Geum Ra Hee (Hwang Jung Eum), former gangster Min Do Hyuk (Lee Joon), aspiring idol Han Mo Ne (Lee Yu Bi), cunning doctor Cha Ju Ran (Shin Eun Kyung), entertainment CEO Yang Jin Mo (Yoon Jong Hoon), school teacher Go Myoung Ji (Jo Yoon Hee), and detective Nam Chul Woo (Jo Jae Yoon), all pulled together by mysterious media mogul Matthew Lee (Uhm Ki Joon). As they are drawn into a web of deceit, betrayal, and murder, it becomes clear that each holds a dark secret connected to the missing girl. Will any of them escape the meticulously planned retribution, or are they all destined to pay the ultimate price for their sins?
The seven criminals find Ji A's dead body at her place and straight away realize K is behind it. While they are in panic, Jin Mo gets a phone call from K. Meanwhile, Matthew decides to take everything away from those seven criminals and reveal their crimes to the public, one by one.