90 Day Fiance: B90 Strikes Back! 90 Day Fiance: B90 Strikes Back!
The B90 Season 4 cast members are at home reviewing their season by watching clips from the show, reacting to what the Pillow Talkers are saying about them, and striking back at burning tweets and social media posts.