Win the League
Manchester United's season begins on a challenging note after a disappointing year; despite coach Alex Ferguson's efforts to bolster the squad, frustration grows within the dressing room.
Unbeatable
Manchester United is under immense pressure as the members face their rivals at home and in Europe; The team pulls together an unbeaten run that lands them the FA Cup Final at Wembley.
After years of disappointment in Europe, Manchester United gears up for the Champions League; the team tackles the setback of missing their captain Roy Keane and Paul Scholes.