A Couple of Cuckoos A Couple of Cuckoos
Umino Nagi was swapped with another child at birth. He’s going to meet his real parents today, but on his way to school, he meets a girl who is threatening to die to get out of her engagement.
Nagi and Erika are now engaged, but Nagi can’t wrap his head around how loaded Erika is, and Erika seems to have concerns of her own.
Living together with Erika gives Nagi an opportunity to focus on exam prep, except when they run into trouble.
Having scored higher than anyone else in his grade, including Hiro, Nagi decides to finally confess to her.
Hiro and Nagi begin studying together in the mornings, but unexpected circumstances put a wrench in their relationship.
Erika joins Nagi’s and Hiro’s morning study sessions to wingman for Nagi, and Hiro wants to come hang out at her place.