A Dark, Dark Man
A boy was killed in the village. Police officer Bekzat starts an investigation - but it is formal. The culprit has already been "appointed" - the rural fool Pukuar. But suddenly a journalist from the city, Ariana, joins the investigation.
Under the close attention of Ariana, Bekzat is forced to conduct a real investigation, to search for the true murder of a boy, with all the necessary examinations and interrogations.
Gradually, Bekzat moves to the side of justice, but he is under pressure from corrupt officials. They threaten to pin some murders on Bekzat if he does not close the case.