A Killer Makes A Call
Dixon
The fire service receives a call from a distressed woman saying her and her partner have been attacked by masked raiders and he has been locked in a burning store cupboard at his rural workshop.
Truck driver Collin Reeves calls the police and makes a sickening confession: he has stabbed both of his neighbors to death with a commando knife.
Glastonbury Yoga teacher Dawn Lewis fatally stabs her lodger, Glen Richards on 18th April 2022; she then calls 999 claiming he had attacked her first after she asked him to pack his bags and leave.
Mark Terry, a holiday-maker, calls the police after his friend Gary Pocock is found dead on the beach; Gary's body is found hideously beaten and unidentifiable except for a distinctive dragon ring he always wore.