A Korean Odyssey
As Geumganggo works its magic on O-gong, he gets frustrated by the conflicting feelings he has toward Seon-mi. Meanwhile, a young woman goes missing.
Uma plans an honor, Oh-Gong learns about Sun-mi, and their date is interrupted. Uma promises Sun-mi's return for help, leading to a historic film, leaving Oh-Gong anxious.