A Model Family
After unwittingly stealing money from a cartel, a cash-strapped professor finds the only way to save his family is by working as a drug courier.
After losing hope of gaining tenure, a desperate Park Dong-ha acts quickly when he comes across a van containing two dead bodies and a bag full of money.
Ma Kwang-chul moves into the neighborhood, with Kang Joo-hyun soon following suit; Dong-ha searches online for tips on how to launder money.
Kwang-chul uncovers useful information on what went down with the money launderer; Dong-ha calls the police with an anonymous tip about his neighbor.
Dong-ha sets out for Busan to make his first delivery; Kang Eun-ju searches the streets for her daughter, who refuses to come home.
Park Yeon-woo stirs up trouble for herself and her father after she discovers the hidden bag and takes off with some of the loot.
Eun-ju trails after Dong-ha as he heads to a spa; striking out on his own, Kwang-chul fights for a chance to work for the head cartel.