A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life
Tanaka Taichi is just an ordinary 38-year-old who enjoys video games. He starts a new virtual reality multiplayer game called One More Free Life Online, naming his character Earth. Unlike his fellow players, he decides to master the most menial of skills in the game. He cooks the finest meals, overbrews complicated potions, and hunts monsters with handmade weapons. His fantasy life begins!