A Round With Tiger
Jada Pinkett Smith seeks out her own Tiger magic with a one-on-one session with the legendary great.
Actor and comedian David Spade is a little nervous for his private golf lesson with legend Tiger Woods.
Starstruck celebrities talk about what it was like golfing with legend Tiger Woods.