A Taste of History
Chef Walter Staib travels the globe, to historical locations, into famous kitchens and exotic markets to bring you A Taste of History. The cooking TV series explores, educates, and brings America's culinary heritage to life through the recreation of elegant and sumptuous dishes inspired by the founding fathers.