A3! A3!
Mankai Company is a far cry from its glory days as an all-male theater. With only one member left and debt collectors at the door, it’s no wonder Izumi Tachibana finds herself in over her head when she boldly confronts the Yakuza’s loan sharks, promising to bring her father’s theater back into the spotlight. She might be able to recruit enough talent, but can they bloom into the actors she needs?
(Sub) To a Future in Full Bloom
After receiving a mysterious letter, Izumi Tachibana finds herself at Mankai Theater, the theater her father used to work at.
With five members, the Spring Troupe begins rehearsing, encountering some bumps along the way.
Time's running out fast before the Spring Troupe's debut show, but they need to advertise to increase ticket sales. Will they get the audience they need?
It's finally time for Spring Troupe's debut show, "Romeo and Julius." Can they get a full house on closing night to prevent the theater's demolition?