Aaron Carter: The Little Prince of Pop
Aaron Carter was a chart-topping child pop star who toured the world with hits like "I Want Candy." Famous by 9 and struggling by 20, how the teen sensation fell amidst family turmoil, mental health struggles and addiction that ultimately took his life.