Abandoned
Ghost Mall
Welcome to Northeastern Ohio - the mecca of abandoned shopping malls. Rick visits these crumbling capitalist cathedrals to explore the aftermath with their most loyal customers.
Newfoundland Coast
Canada’s east coast is scattered with dead and dying fishing towns. From kids on ATVs to angry caribou, Rick finds there's still plenty of life left in these remote communities.
Saint Louis has over 20 abandoned schools and no one to fill them. Rick speaks with students past and present to reflect on the issues facing a Big Empty City.
From a flooded missile silo to the carcass of a power plant, Rick explores nuclear paranoia in the Pacific Northwest.
Once touted as the Mother Road, Route 66 is a shadow of its former self. Rick & co-pilot Frank Gerwer take the journey to find out what remains along this nostalgic pipeline.