About a Boy
After writing a hit song, Will Freeman (David Walton) was granted a life of free time, free love and freedom from financial woes. He is single, unemployed and loving it. But when Fiona (Minnie Driver), a needy, single mom and her oddly charming 11-year-old son, Marcus (Benjamin Stockham), move in next door, his perfect life is about to hit a major snag.
Marcus turns to Will for advice on getting invited to a party, but when that doesn't yield results, Fiona gets involved.